Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:27:34
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1029716
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1029716 : Wykonanie naprawy,konserwacji oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej na Stadionie Olimpijskim przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 we Wrocławiu.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Beata Grobarek-Gierczak
    • Organizacja
      Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-12-03 12:12:00
    • Składania
      2024-12-20 08:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-12-20 08:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 571351019  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej na Stadionie Olimpijskim przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 we Wrocławiu.



    Przedmiot umowy obejmuje w szczególności następujące roboty i dostawy:

    1)       wymianę stolarki okiennej - wymiary stolarki należy wziąć” z natury” przed przystąpieniem do wykonania zamówienia,

    2)       zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac budowlanych tj. podłóg, sprzętów i mebli folią osłonową,

    3)       demontaż uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej,

    4)       wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów,

    5)       dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych szyb do drzwi ppoż. w ilości oraz o parametrach określonych w złączniku nr 1 Opz do umowy.

    6)       dostawę wraz z montażem fabrycznie nowego okna do pomieszczenia SKYBOX o parametrach określonych w złączniku nr 1 Opz do umowy.

    7)       wykonanie naprawy oraz wymianę uszkodzonej stolarki drzwiowej wskazanej w protokole nr 1 z przeglądu okresowego stanowiącym zał. nr 3 do umowy.

    8)       naprawę uszkodzeń powstałych podczas wymiany stolarki oraz wyrównanie ścian wokół okien,

    9)       naprawę ewentualnych uszkodzeń tynku zewnętrznego,

    10)    obrobienie i naprawę uszkodzeń tynku w ościeżach,

    11)     uporządkowanie pomieszczeń,

    12)     mycie po robotach,

    13)    wykonanie innych niezbędnych prac związanych z wymianą okien, drzwi, szyb (m.in. zabezpieczenie pomieszczeń, wywóz okien z demontażu, wywóz gruzu i utylizacja, sprzątanie po robotach)

    Termin realizacji do 28.02.2024 r.


    Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego, pomiarów własnych  oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Wizja lokalna może odbyć się najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert.  Przeprowadzenie wizji lokalnej jest warunkiem formalnym brak jej przeprowadzenia dyskwalifikuje wykonawcę z udziału w   postępowaniu. 



    UWAGA ! Zamawiający dokonał zmian w postępowaniu. Zmiany dotyczą wykonania prac związanych z pkt. 3 usunięciem usterek wskazanych w protokole z przeglądu serwisowego. 

    Poniżej korekta do tabeli przeglądu drzwi:

    - Poz. 46              Pozostaje uwaga: „Do wymiany rygiel części biernej skrzydła.”

    Dochodzi uwaga: „Drzwi do regulacji – ocierają o podłogę.”

    - Poz. 67            Do usunięcia uwaga: „Zawiasy do regulacji.” (Drzwi zostały wyregulowane.) Nie należny uwzględniać w ofercie.

    Dochodzi uwaga: „Drzwi do regulacji – ocierają o podłogę.”

    - Poz. 77              Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 6mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)

    - Poz. 78              Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 6mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)

    - Poz. 93              Do usunięcia uwaga: „Brak elektrozamka.” (Zamontowany zamek zwykły, nie ma potrzeby dawać w tympomieszczeniu elektrozamek.)

    - Poz. 129            Do usunięcia uwaga: „Zawiasy do regulacji.” (Drzwi zostały wyregulowane.) Nie należny uwzględniać w ofercie.

    - Poz. 180            Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 5mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)

    Pozostałe pozycje bez zmian.

    Zamawiający Zmienia postępowanie w zakresie. Zmiany dotyczą wykonania prac związanych z pkt. 3 usunięciem usterek wskazanych w protokole z przeglądu serwisowego. 

    Z uwagi na brak możliwości wyregulowania ślusarki drzwiowej należny wymienić wskazane poniżej drzwi na nowe.

    nr 12

    nr 50

    nr 67

    nr 137




    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    zał. nr 1_ Opis przedmiotu zamówieniapopr.2.12ost_.pdf pdf 436.47
    2024-12-03 12:12:00
    Postępowanie
    zał. nr 3_ Protokół z przeglądu.pdf pdf 4302.11
    2024-12-03 12:12:00
    Postępowanie
    zał. 4 _ zdjęcia.zip zip 49300.11
    2024-12-03 12:12:00
    Postępowanie
    _Projekt umowy stolarka okinna drzwiowa popr.2.12.pdf pdf 158.71
    2024-12-03 12:12:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-12-18 14:27:29
    Beata Grobarek-Gierczak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na zmianę zakresu postępowania.
    2024-12-18 08:39:48
    Beata Grobarek-Gierczak Zamawiający Zmienia postępowanie w zakresie. Zmiany dotyczą wykonania prac związanych z pkt. 3 usunięciem usterek wskazanych w protokole z przeglądu serwisowego.

    Z uwagi na brak możliwości wyregulowania ślusarki drzwiowej należny wymienić wskazane poniżej drzwi na nowe.

    nr 12

    nr 50

    nr 67

    nr 137
    2024-12-18 07:41:50
    Beata Grobarek-Gierczak Zamawiający wnosi korektę do wykonania naprawy, konserwacji oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej określonej protokołem z przeglądu.
    Poniżej korekta do tabeli przeglądu drzwi:
    - Poz. 46 Pozostaje uwaga: „Do wymiany rygiel części biernej skrzydła.”
    Dochodzi uwaga: „Drzwi do regulacji – ocierają o podłogę.”
    - Poz. 67 Do usunięcia uwaga: „Zamek do wymiany.” (Zostało wykonane przez Zamawiającego proszę nie uwzględniać w ofercie).
    Dochodzi uwaga: „Drzwi do regulacji – ocierają o podłogę.”
    - Poz. 77 Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 6mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)
    - Poz. 78 Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 6mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)
    - Poz. 93 Do usunięcia uwaga: „Brak elektrozamka.” (Zamontowany zamek zwykły, nie ma potrzeby dawać w tympomieszczeniu elektrozamek.)
    - Poz. 129 Do usunięcia uwaga: „Zawiasy do regulacji.” (Drzwi zostały wyregulowane przez Zamawiającego proszę nie uwzględniać w ofercie.)
    - Poz. 180 Do usunięcia uwaga: „Brak uszczelki samopęczniejącej 5mb-2cm.” (Drzwi nie są przeciwpożarowe, tylko dymoszczelne i mają uszczelkę dymoszczelną.)
    Pozostałe pozycje bez zmian.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych szyb do drzwi ppoż. Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niewinniejszego postępowania, określa sposób, zakres realizacji przedmiotu zamówienia i jest jego integralną częścią. 1 komplet - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego okna do pomieszczenia SKYBOX. Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niewinniejszego postępowania, określa sposób, zakres realizacji przedmiotu zamówienia i jest jego integralną częścią. 1 komplet - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Wykonanie naprawy, konserwacji oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej. Protokół z przeglądu serwisowego oraz Opis Przedmiotu Zamówienia, które stanowią załącznik nr 1oraz 3 do niewinniejszego postępowania, określają sposób, zakres realizacji przedmiotu zamówienia i są jego integralną częścią. 1 komplet - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego okna PCV wraz z siłownikiem. Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do niewinniejszego postępowania, określa sposób, zakres realizacji przedmiotu zamówienia i jest jego integralną częścią. 1 komplet - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2392 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury końcowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu,zabezpieczenia oraz uporządkowania terenu po stronie wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Wizja lokalna może odbyć się najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Wizja lokalna - Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Wizja lokalna może odbyć się najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    423

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć