- Strona główna
- Postępowanie ID 1047904
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1047904 :
WSA-ZP-PP-4-2025 Zakup i dostawa świetlówek do opraw zainstalowanych w budynku WSA w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-16 10:11:00
-
Składania2025-01-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-24 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 300 sztuk świetlówek kompaktowych typu G24q-3 26W/840 Oxylight 3455 D/E PL-C/4p do budynku WSA w Warszawie przy ulicy Pankiewicza 4 w Warszawie.
2. Okres realizacji umowy: 21 dni od dnia zawarcia umowy.
3. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-70-24 Dariusz Florek - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia;
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne;
3) 22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-29
09:39:04
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/23/25 z dn. 28.01.2025 Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
