- Strona główna
- Postępowanie ID 1049983
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1049983 :
WSA-ZP-PP-02-2025 Odbiór odpadów komunalnych wg. frakcji z budynków Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-29 10:42:00
-
Składania2025-02-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-17 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest na zasadach opisanych w załączniku do postępowania: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
Przedmiot
zamówienia:
Odbiór odpadów komunalnych z budynków WSA w
Warszawie - ul. Jana Kazimierza 10 oraz ul. Pankiewicza 4, w okresie od 01.04.2025 r. do 30.06.2026 r. zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych , stanowiącym załącznik nr 1 oraz wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2.
Warunki udziału w
postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie przedsiębiorcy wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych. (https://rejestrodpadykomunalne.um.warszawa.pl/)
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Załączniki:
załącznik nr 1 - tygodniowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych,
załącznik nr 2 - wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
22 553 -78-63 Łukasz Doleżyński - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
- Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
- Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-17
13:54:55
|
Magdalena Jańczuk |
Informacja
o
wyborze
oferty
WSA-ZP-PP-2-2025
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
