- Strona główna
- Postępowanie ID 1082627
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1082627 :
ID.041.4.2021 Dostawa tablic informacyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Ławniczak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Drogownictwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-21 19:13:00
-
Składania2025-03-31 08:30:00
-
Otwarcie ofert2025-03-31 08:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa dwóch jednostronnych tablic informacyjnych dla zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis:
Wymiary: |
- 1 800 mm x 1 200 mm - nazwa programu: font – Poppins Bold WERSALIKI; rozmiar max – 180; interlinia 180 - nazwa zadania: font – Poppins Regular; rozmiar max – 180; interlinia – 180 - wartości: font – Poppins Bold WERSALIKI; rozmiar max – 165; interlinia – 165 - data dofinansowania: font – Poppins Bold; rozmiar max – 165; interlinia – 165 UWAGA! należy zachować proporcje wymiarów, które określone zostały w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maj 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 953 ze zm.) – dalej: rozporządzenie; rozporządzenie dostępne na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne |
Materiał: |
tablicę informacyjną należy umieścić na podkładzie metalowym z blachy stalowej ocynkowanej grubości 1,25 mm; krawędź podwójnie zawinięta na całym obwodzie; rogi – kąt prosty |
Lico: |
wykonane z folii odblaskowej I generacji; zadruk kolorowy zgodny z wytycznymi ww. rozporządzenia; dodatkowe zabezpieczenia laminatem przed działaniem UV |
Miejsce umieszczenia: |
na zewnątrz |
Wzór graficzny tablicy: |
wg Załącznika nr 1 do zapytania |
Inne: |
UWAGA! Zamawiający nie wymaga dostarczenia uchwytów i słupków do montażu tablic |
Informacje do uzupełnienia we właściwych polach: |
Tablica 1: - nazwa programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - nazwa zadania: Przebudowa i modernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze - dofinansowanie: 4 250 000,00 zł - całkowita wartość: 5 365 000,00 zł - data podpisania umowy: październik 2024 |
Tablica 2: - nazwa programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - nazwa zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 3463D w obrębie Lipienica - dofinansowanie: 1 366 025,58 zł - całkowita wartość: 27 878,07 zł - data podpisania umowy: luty 2025 |
|
Ilość (szt.): |
2 (dwie jednostronne) |
Materiały informacyjne oraz logo: |
dostępne na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne |
II. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30.19.50.00-2 – Tablice
III. Termin dostawy zamówienia i miejsce dostawy zamówienia:
1) Termin dostawy – do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty ( w dniu wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawca otrzymana zlecenie na wykonanie zamówienia).
2) Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15
IV. Warunki płatności:
1) Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury/rachunku.
2) Podstawę wystawienia faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego bądź ich upoważnionych przedstawicieli.
3) Zapłata faktury nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Przesłanki wykluczenia Wykonawców:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), tj.:
1) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r., poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania.
VI. Kryterium oceny ofert:
Cena oferty. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Podwykonawstwo:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
VIII. Zawartość oferty:
1) Wypełniona pozycja „CENA” w Kryteriach i warunkach formalnych formularza udostępnionego na platformie prowadzonego postępowania;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt V;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEiDG (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia).
IX. Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin i miejsce otwarcia ofert:
1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora do dnia 31 marca 2025 r. do godziny 08:30.
2) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3) Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty lub inne czynności zmierzające do złożenia oferty nie będą możliwe.
4) Otwarcie ofert jest niejawne.
5) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31 marca 2025 r. o godzinie 08:35.
X. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 29 kwietnia 2025 r.
2) W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonym w pkt 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3) Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
XI. Odrzucenie oferty:
Z postępowania zostanie odrzucona oferta, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego lub
c) który nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie lub
d) który przedstawił informacje nieprawdziwe lub
e) w stosunku, do którego otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.
Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.
Oferta odrzucona nie będzie oceniana.
XII. Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty:
Wykonawcy, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym Zamawiający wystawi zlecenie na realizację przedmiotu zamówienia.
XIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3) Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
4) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
XIV. Pozostałe informacje:
1)
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie
stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – zgodnie z
art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3) Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji (zmiany, uzupełnienia) treści zapytania ofertowego, jak również prawo unieważnienia zapytania ofertowego.
4) Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
5) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.
XV. Ochrona danych osobowych:
1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s przy
ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2) z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora – ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XVI. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Wzór graficzny tablicy informacyjnej
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-01
12:47:48
|
Agnieszka Ławniczak |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2025-03-31
09:15:43
|
Agnieszka Ławniczak |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Zamawiający zawiadamia, że otwarcie ofert odbyło się w dniu 31 marca 2025 r. na platformie prowadzonego postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy: 1) Beata Duda przedsiębiorca działający pod firmą PHU MAD Beata Duda z/s ul. Trzech Kotwic 6, 49-300 Brzeg; cena oferty - 2 829,00 złotych, 2) Barbara Fiertek, Mirosław Marek Fiertek - wspólnicy s.c. Agencja Fotograficzno - Reklamowa MAZURY z/ s ul. Kościuszki 6, 12-200 Pisz; cena oferty - 2 500,00 złotych, 3) Krzysztof Gabory przedsiębiorca działający pod firmą Zakład Reklamowy Znaki pl Krzysztof Gabory z/s ul. Nyska 22, 48-835 Otmuchów; cena oferty - 1 968,00 złotych, 4) Gabidruk sp. z o. o. z/s ul. Garlicka 100, 32-087 Garlica Murowana; cena oferty - 2 214,00 złotych, 5) Sylwiusz Gruś przedsiębiorca działający pod firmą 3R Agencja Reklamowo Marketingowa Sylwiusz Gruś z/s ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny; cena oferty 5 166,00 złotych, 6) Grzegorz Kamiński, Iwona Kamińska - wspólnicy s.c. VIS-MEDIA z/s ul. Złote 7, 87-165 Wielka NIeszawska; cena oferty - 1 402,20 złotych, 7) Karol Tylec przedsiębiorca działający pod firmą Karte Project Agencja Reklamowa Karol Tylec z/s ul. Stawowa 4, 32-310 Kolbark; cena oferty - 8 585,40 złotych, 8) Jacek Trybuła przedsiębiorca działający pod firmą NESONTO Jacek Trybuła z/s Czadrów 26, 58-400 Kamienna Góra; cena oferty - 899,75 złotych, 9) TIOMAN GROUP sp. z o. o. z/s Ostaszewo 57E, 87-148 Ostaszewo; cena oferty - 1 489,09 złotych. |
2025-03-31
08:30:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 400,00 złotych (brutto). |
2025-03-27
10:23:09
|
Agnieszka Ławniczak |
Zamawiający
informuje,
że
Wykonawcy
zwrócili
się
do
Zamawiającego
z
wnioskiem
o
wyjaśnienie
treści
Zapytania. W związku z powyższym Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: Czy zamawiający dopuszcza wykonanie tablicy na aluminiowej płycie kompozytowej o grubości 3 mm? To trwałe rozwiązanie, wygodne i elastyczne, jednocześnie zgodne z rozporządzeniem dotyczącym działań informacyjnych. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie tablicy na aluminiowej płycie kompozytowej o grubości 3 mm. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
