- Strona główna
- Postępowanie ID 1097752
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1097752 :
FZ.38.88.2025.WW. Usługa geodezyjnego podziału nieruchomości dz. ew. o nr: 125, 126/1, 126/2, 127, 128/10, 128/12 z obrębu 0023 Toruń.
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Walkowiak
-
Organizacja
-
OddziałDział Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-18 13:14:00
-
Składania2025-04-24 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-24 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w regulaminowym trybie zapytania ofertowego na podstawie § 5 pkt. II "Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o." (zwanego dalej "Regulaminem").
Uzasadnienie: Wartość zamówienia nie przekracza 443 000, 00 €, a jego przedmiot związany jest z główną działalnością przedsiębiorstwa wod-kan. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, zwanej dalej „PZP”), zamówienie stanowi tzw. zamówienie sektorowe podprogowe i jako takie nie podlega przepisom PZP.
Wobec powyższego zamawiający będzie stosował w/w Regulamin, który dostępny jest pod adresem:
https://www.wodociagi.torun.com.pl/res/za____cznik_4_pz04_wyd14_regulamin_udzielenia_zam__wie__.pdf i zwany będzie dalej "Regulaminem".
Wymagania Zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest połączenie i ponowny podział działek gruntu oznaczonych numerami: 125, 126/1, 126/2, 127, 128/10, 128/12 z obrębu 0023 w Toruniu, wchodzących w skład jednej nieruchomości, dla której prowadzona jest KW TO1T/00064319/5. Działki stanowiące przedmiot połączenia i ponownego podziału stanowią własność Gminy Miasta Toruń w wieczystym użytkowaniu Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o. Podziału nieruchomości należy dokonać zgodnie z przebiegiem linii rozgraniczających tereny o różnym przeznaczeniu, zgodnie z rysunkiem Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (MPZP), stanowiącym załącznik do UCHWAŁY NR 724/17 RADY MIASTA TORUNIA z dnia 23 listopada 2017 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na południe od ulicy Szosa Bydgoska i na zachód od oczyszczalni ścieków w Toruniu (6 działek). Zakres przedmiotu zamówienia oraz plan podziału nieruchomości został określony na dołączonych załącznikach graficznych.
Należne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie dwuetapowo i opcjonalnie:
1. etap - sporządzenie i przedłożenie do właściwego urzędu wniosku o zaopiniowania wstępnego projektu podziału (30 dni),
2. etap - wykonanie właściwego projektu podziału, pozyskanie decyzji zatwierdzającej podział oraz wyniesienie podziału w terenie (3 miesiące od dnia wydania postanowienia opiniującego podział).
Uwaga! Kwota za pierwszy etap wynosić będzie 30 % ceny za realizację całości zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji drugiego etapu zamówienia w przypadku:
- negatywnej opinii urzędu,
- wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających podział.
Pozostałe warunki:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych bądź alternatywnych.
- Zaproponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności uwzględniających obowiązujące przepisy oraz koszty pracownicze, materiałowe i transportowe. Wszelkie koszty związane z realizacją zlecenia pozostają w gestii Wykonawcy.
- Wygrywa oferta z najniższą ceną.
- Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), która może zostać dostarczona Zamawiającemu po prawidłowym wykonaniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia (odpowiednio po 1. lub/i ewentualnie 2. etapie realizacji zamówienia).
- Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.
- Ofertę Wykonawca zobowiązany jest złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
- Termin związania ofertą wynosi 60 dni i rozpoczyna swój bieg wraz z upływem termin składania ofert.
- Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Regulaminie.
- Podstawą do realizacji zamówienia, jest przekazanie Wykonawcy wygenerowanych z platformy zakupowej Open Nexus (.pdf):
(1) "zamówienia" oraz
(2) "raport oferty".
- Odbiór przedmiotu zamówienia (przekazanie przedmiotu zamówienia) zostanie dokonany w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rybaki 31/35, 87 - 100 Toruń - przy udziale Zespołu ds. Terenowych i GIS.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest: Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. ul. Rybaki 31-35, 87-100 Toruń tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl . Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl . Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „Przetargi/Regulaminy"). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zm.) w związku z brakiem konieczności stosowania ustawy PZP wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Zgodnie z art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1790) Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur (dalej zwanym "KSeF") w okresie fakultatywnej możliwości korzystania z KSeF.
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z wszczęciem i prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający informuje, że w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z dnia 18 września 2024 r. (dalej zwana „Procedurą”). Procedura dostępna jest do wglądu w siedzibie Spółki przy ul. Rybaki 31- 35 w Toruniu. Zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w ust. 1 działu II Procedury można dokonać w trybie opisanym w dziale III Procedury.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
