Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 19:14:27
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1098032
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1098032 : Wykonanie dokumentacji projektowej Budowa Centrum Informatycznego UMG wraz z wyposażeniem i towarzysząca infrastrukturą techniczną na działce ewid. 892, 883 obręb Grabówek 0015 Gdynia - Badanie rynku

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Arkadiusz Stec
    • Organizacja
      Uniwersytet Morski w Gdyni
    • Oddział
      Zespół Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-18 09:18:00
    • Składania
      2025-04-24 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-24 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie o informację
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Wspólny Słownik Zamówień:

     

    CPV 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

     

    Przedmiotem zamówienia jest:

    1.    Wykonanie dokumentacji projektowej Budowa Centrum Informatycznego UMG wraz z wyposażeniem i towarzysząca infrastrukturą techniczną na działce ewid. 892, 883 obręb Grabówek 0015 Gdynia,

    2.     Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych.

     

    Zakres zamówienia obejmuje uzyskania postanowienia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz uzyskania decyzji o zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę przez Urząd Miasta w Gdyni.

     

    Dane techniczne obecnego budynku :

    Powierzchnia zabudowy : 295,75 m2

    Powierzchnia użytkowa : 255,47 m2

    Kubatura : 1 753,00 m3

    Ilość kondygnacji:

    - podziemne : 0

    - nadziemne : 1

    Fundamenty : żelbet

    Ściany : murowane

    Strop : płyty korytkowe na dźwigarach stalowych

    Dach : konstrukcja żelbetowa

     

    Teren inwestycji objęty jest  miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części dzielnicy Grabówek w Gdyni, rejon ulic Morskiej, Komandorskiej i Kapitańskiej, mpzp nr 0903

    (link : https://bip.um.gdynia.pl/bppmg_mpzp_0903)

    Zakres dokumentacji projektowej obejmuje również rozbiórkę istniejącego budynku (jeśli miejscowy plan zagospodarowania terenu na to pozwala).

    Zamawiający przewiduje w miejsce istniejącego obiektu budowę budynku 4-kondygnacyjnego o łącznej powierzchni NETTO ~1 200m2 dla studentów kierunku informatyka oraz innych kierunków UMG (dokładna powierzchnia zabudowy i powierzchnia użytkowa zostanie określona podczas prac projektowych i musi być zgodna z zapisami MPZP).

    W budynku należy przewidzieć:

    Parter - przestrzeń funkcjonalna zlokalizowana na parterze budynku

    1.         Administracja wydziału

    a.         Dziekanat - biuro obsługi studentów (ok 3 osób)

    b.         Biuro kierownika dziekanatu

    c.         Biuro dziekana  - dziekan

    d.         Sekretariat biura dziekana

    e.         Biuro prodziekanów (max 3 prodziekanów)

    f.         Biuro administracji wydziału (3 osoby)

    g.         Pomieszczenie socjalne administracji wydziału

    2.         Sala konferencyjna - zlokalizowana w sąsiedztwie biura dziekana - obsługa rady wydziału/rady naukowej lub innych spotkań (ok. 20 osób siedzących bezpośrednio przy stole)

    3.         Szatnia

    Pomieszczenia funkcjonalne zlokalizowane odpowiednio do możliwości lokalowo-przestrzennych

    4.         Sala wykładowa (ok. 60 osób)

    5.         Laboratoria (12 stanowisk + stanowisko prowadzącego)

    a.         Laboratorium systemów autonomicznych

    b.         Laboratorium systemów obliczeniowych i sztucznej inteligencji

    c.         Laboratorium sieci i cyberbezpieczeństwa

    d.         Laboratorium inżynierii oprogramowania i systemów baz danych

    e.         Laboratorium grafiki, przetwarzania obrazów i wirtualnej rzeczywistości

    f.         Laboratoria technologii informacyjnych

    6.         Sala seminaryjna (x 3) - zajęcia seminaryjne ok. 20-25 osób

    7.         Pomieszczenia dla nauczycieli akademickich - 40 osób

    8.         Biuro kierownika katedry (x 4) + sekretariat katedry (x2 - jeden sekretariat dla obsługi dwóch biur kierownika katedry)

    9.         Pomieszczenie socjalne dla pracowników

    10.       Pomieszczenie zespołu technicznego (3 osoby)

    11.       Serwerownia - węzeł techniczny infrastruktury sieciowej 

    12.       Pomieszczenie techniczne z magazynem

    Inne

    13.       Toalety

    14.       Łazienka z prysznicem (dla pracowników)

    15.       Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami (w tym winda)

    16.       Przestrzeń studencka (oczekiwanie na zajęcia, drobne prace przygotowawcze)

    Piwnica

    17.       Węzeł Cieplny

    18.       Archiwum

    19.       Magazyny

     

    W nowo projektowanym budynku oczekuje się funkcjonalności:

    1)         Bezpieczeństwo:

    a)         System kontroli dostępu (KD),

    b)         CCTV - bezpieczeństwo budynku.

    2)         Teleinformatyka:

    a)         Dedykowany węzeł teletechniczny w budynku K:

    "           Wyposażony w odpowiednią liczbę szaf teleinformatycznych dające możliwości umieszczenia pasywów, urządzeń aktywnych: dla potrzeb KD, CCTV, sieci przewodowej oraz bezprzewodowej oraz serwerów obliczeniowych Wydziału, zabezpieczony zasilaniem awaryjnym, klimatyzowany, podłączony włóknami światłowodowymi do węzła głównego w F-06 oraz odpowiednią liczbą par kabli telefonicznych do węzła telefonicznego w C-13b,

    b)         Sieci:

    "           Wydzielona sieć dla CCTV,

    "           Wydzielona sieć dla systemu kontroli dostępu,

    "           Sieci bezprzewodowe:

    o          wydzielona ogólnouczelniana (na potrzeby eduroam),

    o          inne dodatkowe wydzielone sieci dla pom. Dziekana/Prodziekanów, biura Dziekana, sal wykładowych, laboratoryjnych, seminaryjnych, Rady Wydziału oraz pomieszczeń pracowniczych,

    "           Sieci przewodowe - punkty abonenckie UTP dla pom.: Dziekana/Prodziekanów, biura Dziekana, Dziekanatu, sal wykładowych, laboratoryjnych, seminaryjnych, Rady Wydziału, pomieszczeń pracowniczych oraz dla punktów dostępowych (dla realizacji sieci bezprzewodowych). W salach laboratoryjnych należy uwzględnić także światłowodowe punkty abonenckie w celu rozważenia wykonania ad-hoc aranżacji lokalnych węzłów teleinformatycznych, wydzielona sieć przewodowa dla realizacji uruchomienia monitorów prezentujących informacje medialne UMG jak i Wydziału.

    c)         Infrastruktura informatyczna: sale laboratoryjne, wykładowe, seminaryjne, Rady Wydziału wyposażone w odpowiednie urządzenia oraz okablowanie dla projektorów, nagłośnienia oraz infrastruktury towarzyszącej np. dla realizacji wideokonferencji, dodatkowo należy zapewnić możliwość zasilania elektrycznego indywidulanych urządzeń użytkowników (studentów, pracowników, gości).

    3)         Inteligentne sterowanie:

    a)         W salach laboratoryjnych i wykładowych, seminaryjnych, Rady Wydziału należy zapewnić funkcjonalność centralnego zarządzania za pomocą panelu dotykowego: połączeniami audio/wideo, nagłośnieniem, sterowania roletami/zasłonami oraz oświetleniem, projektorami, urządzeniami do wideokonferencji oraz inną infrastrukturą towarzyszącą np. wentylacją/klimatyzacją/ogrzewaniem

    b)         Funkcjonalność centralnego sterowania wentylacją/klimatyzacją/ogrzewaniem w budynku K.

    4)         Dostępność informacyjna:

    a)         Zintegrowany system prezentujący na odpowiednich ekranach/modułach ( o odpowiedniej rozdzielczości) informacje o realizowanym planie zajęć wydziału lub wydarzeniu (prezentacja w holu głównym wraz z bieżącym czasem oraz aktualną pogodą), przy poszczególnych salach (laboratoryjnych, wykładowych, seminaryjnych itd. ) na odpowiednich panelach wyświetlana jest informacja o zajęciach, wydarzeniach odbywających się w tej sali wraz z sygnalizacją, czy sala jest zajęta lub wolna. System pozwala na zarządzanie tymi informacjami wraz z rezerwowaniem odpowiednich zasobów.

    b)         Przy wejściu do pomieszczeń (zamiast wizytówek na drzwiach): Dziekana/Prodziekana/Kierownika, Biura Dziekana, Dziekanatu oraz innych pracowników panele/ekrany wyświetlające informacje typu: tytuł/stopień naukowy, imię i nazwisko, konsultacje w godzinach lub dni i godziny przyjęć + inne niezbędne informacje w zależności od pełnionej funkcji na Wydziale. System pozwala na konfiguracje i zarządzanie tymi wyświetlanymi informacjami.

    5)         Strefa Studenta:

    Strefy Studenta powinna być wyposażona w możliwość skorzystania z zasilania energetycznego dla prywatnych urządzeń użytkowników. W tej strefie także powinien być zapewniony dostęp do uczelnianej sieci bezprzewodowej, a także pomieszczenie to powinno być wyposażone w monitor wyświetlający medialne materiały uczelniane/wydziałowe.

    Dla użyteczności tego pomieszczenia (potrzeby ad-hoc) warto uzbroić je o elementy okablowania i sterowania tak jak dla Sali Wykładowej tak aby była możliwość aranżacji tego pomieszczenia jako miejsca prezentacji/wideokonferencji.

    W projekcie należy uwzględnić opis wyposażenia tych pomieszczeń min. meble, rzutniki multimedialne, tablice, sprzęt komputerowy itp.

     

    Projekt musi posiadać kalkulację zapotrzebowania budynku na wodę do celów użytkowych i pożarowych, kalkulacji ilości wody deszczowej do odprowadzenia do sieci kanalizacyjnej, kalkulacji ilości ścieków bytowych do odprowadzenia do kanalizacji sanitarnej, kalkulacji zapotrzebowania budynku na energię elektryczną. Zapotrzebowanie na energie cieplną  (c.o, ct, cwu)

    Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków przyłączenia do sieci elektrycznej, warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej, warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej.

     Jeżeli będzie wymagany raport oddziaływania inwestycji na środowisko Wykonawca wykona takie opracowanie.

    Wykonawca wykona i załączy do dokumentacji inwentaryzację zieleni terenu objętego planowaną inwestycją w zakresie:

    - umożliwiającym określenie liczby i lokalizacji drzew wraz z podaniem ich parametrów takich jak obwód pnia oraz gatunek,

    - spełniającym wymagania urzędu w trakcie procedury ubiegania się o decyzję w sprawie wycinki drzew,

    - spełniającym wymagania urzędu w zakresie ubiegania się o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (o ile taka decyzja będzie wymagana),

    - umożliwiającym wytypowanie drzew przewidzianych do wycinki z uwagi na kolizję z planowaną inwestycją.

    - umożliwiającym dokonanie wyceny kosztów wycinki łącznie z przewidywanymi kosztami administracyjnymi takiej wycinki.

    Wykonawca na rzucie zagospodarowania terenu zaznaczy istniejące sieci oraz instalacje wymagające przebudowy ze względu na kolizję z planowaną inwestycją.

    Wykonawca na rzucie zagospodarowania terenu zaznaczy m.in. odległości planowanego budynku od istniejących budynków i granicy działki, pokaże planowaną geometrię dróg dojazdowych i dojść do budynku w tym również drogę pożarową, zaznaczy odległość planowanego budynku od istniejących hydrantów.

    Wykonawca przeprowadzi badania gruntowo-wodne na terenie planowanej budowy dla potrzeb posadowienia planowanych obiektów uwzględniające co najmniej 6 otworów badawczych oraz załączy do PFU wyniki tych badań w formie dokumentacji badań podłoża gruntowego. Badania gruntowo-wodne oraz dokumentacja o których mowa powyżej zostaną wykonane przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia do wykonania ww. zadań.

     

     

    Dokumentacja projektowa składać się będzie z:

    1.   Wielobranżowego projektu budowlanego wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 4 egz. w formie papierowej oraz wersja elektroniczna, 

    2.   Projektu wykonawczego architektonicznego – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    3.   Projektu wykonawczego konstrukcyjnego – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    4.   Projektu wykonawczego elektrycznego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    5.   Projektu wykonawczego sanitarnego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    6.   Projektu wykonawczego telekomunikacyjny - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    7.   Projektu wykonawczego zagospodarowanie terenu – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    8.   Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w wersji papierowej oraz  wersja elektroniczna,

    9.   Przedmiarów robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    10.Kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

    11.Inne niewymienione powyżej opracowania wymagane przepisami prawa, normami niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania robót budowlanych.

     

     

    Zakres i forma Projektu musi uwzględniać wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów:

    1.      Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).

    2.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609).

    3.      Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

    4.      Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),

    5.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 poz. 1065   z późn. zm.).

    6.      Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (teks jedn. Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.).

     

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zakres inwestycji - budowa Centrum Informatycznego.pdf pdf 993.37
    2025-04-18 09:18:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Wartość zamówienia netto - - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Termin realizacji zamówienia - - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    163
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć