- Strona główna
- Postępowanie ID 1116706
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1116706 :
WZP.271.2.46.2025.KS Ekspertyza dendrologiczna drzew – etap I
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Słupska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-28 12:31:00
-
Składania2025-06-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-04 12:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Ekspertyza dendrologiczna drzew – etap I”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II. Termin realizacji zamówienia -
do 10 tygodni licząc od następnego dnia po podpisaniu niniejszej umowy
III. Kryteria oceny ofert
- cena (C) - kryterium obligatoryjne – 60 pkt
- kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wykonującej ekspertyzę dendrologiczną (D) - kryterium obligatoryjne – 30 pkt
- certyfikaty/zaświadczenia/świadectwa (W) - kryterium nieobligatoryjne – 10 pkt
1. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin : Co x 60 pkt
gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium cena
Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
2. Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wykonującej ekspertyzę dendrologiczną”.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Osoba skierowana do realizacji zamówienia w ostatnich trzech latach opracowała należycie ekspertyzy/przeglądy dendrologiczne 100* drzew wraz z oceną ich stanu zdrowotnego - 0 pkt.
Osoba skierowana do realizacji zamówienia w ostatnich trzech latach
opracowała należycie ekspertyzy/przeglądy dendrologiczne 101-200* drzew wraz z oceną ich stanu
zdrowotnego - 20 pkt.
Osoba skierowana do realizacji zamówienia w ostatnich trzech latach opracowała należycie ekspertyzy/przeglądy dendrologiczne w ilości minimum 201* drzew wraz z oceną ich stanu zdrowotnego - 30 pkt.
* ilość sztuk drzew może być ujęta w jednej, dwóch lub większej ilości ekspertyz
3. Kryterium ,,Certyfikaty/zaświadczenia/świadectwa” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę dotyczącego ilości posiadanych certyfikatów/zaświadczeń/świadectw o tematyce ściśle związanej z przedmiotem zamówienia, przez osobę skierowaną do wykonania przedmiotowej ekspertyzy dendrologicznej w ilości od 0 do minimum 4.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających uzyskanie certyfikatów/zaświadczeń/świadectw na wezwanie Zamawiającego.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
0 certyfikatów - 0 pkt.
1 certyfikat - 2 pkt.
2-3 certyfikatów - 5pkt.
minimum 4 certyfikaty - 10 pkt.
IV. Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe (ogrodnicze, architektury krajobrazu lub leśnicze) oraz w ostatnich trzech latach opracowała należycie ekspertyzy/przeglądy dendrologiczne minimum 100 drzew wraz z oceną ich stanu zdrowotnego.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ekspertyz/ przeglądów dendrologicznych przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia.
Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału
w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
W przypadku skierowania większej ilości osób niż jedna do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania, która z tych osób jest wiodąca i odpowiada za wykonanie przedmiotowej ekspertyzy oraz spełnia wymagane kryteria. Wyłącznie ta osoba będzie rozpatrywana do oceny spełnienia warunków zamówienia i podpisze się pod wykonanym opracowaniem.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Zamawiający nie przewiduje możliwości negocjacji złożonych ofert.
VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami
są:
Katarzyna Słupska - 024 36 71 577, Marta Kamińska (024) 36 71512.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Ekspertyza dendrologiczna drzew – etap I.
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-04
12:40:15
|
Katarzyna Słupska |
Informacja
z
otwarcia
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
