Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:51:10
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 736625
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 736625 : RZP/05/ATT/2023 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na zabudowie łącznika, wykonaniu oddymiania budynku laboratoryjno – biurowo – warsztatowo – magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Robert de Plelo

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Arkadiusz Stec
    • Organizacja
      Uniwersytet Morski w Gdyni
    • Oddział
      Zespół Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2023-03-07 08:24:00
    • Składania
      2023-03-10 07:50:22
    • Otwarcie ofert
      2023-03-10 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja


    1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

    a.      sprawowanie kontroli nad prawidłowością prowadzenia robót budowanych branży konstrukcyjnej, architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej oraz reprezentowanie interesów  inwestora w czasie realizacji tych robót,

    b.      udział w przeglądach gwarancyjnych oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad i usterek,

     

    2.      Do obowiązków Wykonawcy należy:

    a.   sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wykorzystywanych materiałów, w szczególności  pod kątem wykluczenia  możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

    b.   sprawdzanie i odbiór robót  w tym także  udział w czynnościach Zamawiającego związanych z odbiorem końcowym,

    c.   potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

    d.   kontrolowanie rozliczeń robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót,

    e.   realizację wszystkich innych czynności z ramienia Zamawiającego jako inwestora, związanych z nadzorowaniem i kontrolą robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi przepisami w zakresie nadzoru oraz wykonawstwa robót budowlanych,

    f.    wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych odpowiednim wpisem dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

    g.   upoważnienie do żądania w imieniu Zamawiającego od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót  niezgodnie  z projektem,

    h.   kontrolę standardów i jakości robót realizowanych w oparciu o projekt,

    i.    kontrolę realizacji wytycznych Zamawiającego,

    j.    kontrolę realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą robót,    objętych nadzorem,

    k.   koordynację wszystkich robót przewidywanych do realizacji w ramach realizowanego zadania,

    l.    udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcą robót i Zamawiającym,

    m.  przybycie na teren robót lub w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie,

    n.   zobowiązanie wykonawcy robót do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego,

    o.   odbiory częściowe i końcowe robót,

    p.   sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych robót zgodnie ze stanem faktycznym, a także wypłat końcowych  zgodnie ze stanem faktycznym i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót,

    q.   opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji Zamawiającego wszelkich zmian w realizacji robót, w szczególności dotyczących:

    ·       pominięcia danej roboty,

    ·       wykonania robót dodatkowych,

    ·       wykonania robót zamiennych,

    ·       wykonania robót uzupełniających,

    ·       konieczności zmiany kolejności robót,

    ·       konieczności zmiany terminu wykonania robót,

    ·       konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,

    ·       konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla zgodnej z umową realizacji robót,

    r.    przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych

    s.    nadzór nad podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami Wykonawcy robót budowlanych z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkich innych obowiązujących przepisów, umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz w sposób zabezpieczający interesy Zamawiającego, w tym w szczególności :

    ·         kompleksowa weryfikacja projektów umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia oraz prawidłowości i skuteczności dostarczenia zgody Wykonawcy na zawarcie umowy o określonej treści między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą,

    ·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach projektów umów których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dnia od dnia otrzymania projektu umowy przez Inżyniera Kontraktu,

    ·         kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy,

    ·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia sprzeciwu przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera Kontraktu,

    ·         kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są dostawy lub usługi, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy – z wyłączeniem umów o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy z Wykonawcą, chyba że są to umowy o wartości powyżej 20 000 zł netto,

    ·         informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w punkcie powyżej, które mogą stanowić podstawę do wezwania do doprowadzenia do zmiany lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera Kontraktu,

    ·         opiniowanie umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, przedłożonych Zamawiającemu, w zakresie zasadności dokonania bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy lub złożenia odpowiednich kwot do depozytu sądowego, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag do wniosku podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zapłatę bezpośrednią,

    ·         gromadzenie i analiza dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia,

    ·         kontrola nad obecnością na placu budowy wyłącznie podwykonawców lub dalszych podwykonawców zaakceptowanych przez Zamawiającego,

    ·         kontrola wysokości wynagrodzenia podwykonawców o dalszych podwykonawców, w taki sposób aby nie przekroczyło ono kwot wynagrodzenia Wykonawcy za dany zakres robót.

     

    3.      Zakres zamówienia obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi związanymi z :

    a.     zabudowa łącznika w poniższych branżach :

    ·         konstrukcyjnej,

    ·         architektonicznej,

    ·         sanitarnej,

    ·         elektrycznej,

    ·         telekomunikacyjnej

    b.     wykonanie odymiania budynku w poniższych branżach :

    ·         architektonicznej,

    ·         sanitarnej,

    ·         elektrycznej,

    ·         telekomunikacyjnej

    4.      Wymagania Zamawiającego:

    a.      Dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

    b.      Dysponowanie  pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351  z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

    c.      Dysponowanie  pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

    d.      Dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadanie nie mniej niż 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.          

     

    5.      Termin realizacji zamówienia:

    Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia ustala się na dzień : podpisania umowy

    Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na dzień : 31.08.2023 r.

     


     

    Poniżej link do dokumentacji :

     

    http://gofile.me/5YuQa/jdUALbSQb

    Załączniki do postępowania

    Postępowanie nie posiada załączników

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-03-10 07:50:22
    Arkadiusz Stec Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dzień dobry,

    W związku ze zmiana zakresu zamówienia Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania

    2023-03-10 07:31:15
    Arkadiusz Stec Dzień dobry

    W związku ze zmianą zakresu zamówienia Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia postępowania

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wartość przeznaczona - 1 kpl. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - 80% wynagrodzenia płatne będzie do 30 dni od dnia zakończenia zamówienia. 20% wynagrodzenia po otrzymaniu przez Zamawiającego Prawomocnej Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - do dnia 31.08.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Wymagane uprawnienia zgodnie z pkt 4 lit. a-d - Uprawnienia i Izby osób wskazanych w pkt 4 lit. a-d. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    574

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć