- Strona główna
- Postępowanie ID 76735
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 76735 :
Dostawa baterii do laptopa ASUS K52F dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Majkusiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-03-23 14:49:00
-
Składania2017-03-29 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: „Dostawa baterii do laptopa ASUS K52F dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”
I. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY, ODBIORU ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWEGO I WARUNKÓW PŁATNOŚCI:
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie max. do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
2) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35.
3) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Faktura VAT poza całkowitą ceną za wykonanie zadania musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00
4) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
7) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
8) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9) Zamawiający podczas dokonywania odbioru ilościowo-jakościowego dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę winien zaznaczyć w komentarzu do oferty chęć uczestnictwa w procesie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie której w imieniu Zamawiającego- Magazynier powiadomi telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie odbioru jakościowo-ilościowym. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas w/w odbioru, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń do przeprowadzonego odbioru.
10) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna lub przedmiot zamówienia jest uszkodzony czy wadliwy Zamawiający drogą elektroniczną lub tel./fax-em złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany jest udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości, zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na nowe wolnego od wad lub uzupełnienia braków w terminie 4 dni od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych – Paweł Gołębiowski tel.: 48 345 34 17,
e-mail: p.golebiowski@mazowiecka.policja.gov.pl
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52
e-mail: s.majkusiak@mazowiecka.policja.gov.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy/dojazdu do miejsca wykonania usługi, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw/usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu.
8) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń z tytułu reklamacji pisemnie na adres siedziby firmy lub nr tel./fax/e-mail wskazany w ofercie.
9) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: „Dostawa baterii do laptopa ASUS K52F dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”
I. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY, ODBIORU ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWEGO I WARUNKÓW PŁATNOŚCI:
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie max. do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
2) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35.
3) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Faktura VAT poza całkowitą ceną za wykonanie zadania musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00
4) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
7) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
8) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9) Zamawiający podczas dokonywania odbioru ilościowo-jakościowego dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę winien zaznaczyć w komentarzu do oferty chęć uczestnictwa w procesie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie której w imieniu Zamawiającego- Magazynier powiadomi telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie odbioru jakościowo-ilościowym. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas w/w odbioru, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń do przeprowadzonego odbioru.
10) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna lub przedmiot zamówienia jest uszkodzony czy wadliwy Zamawiający drogą elektroniczną lub tel./fax-em złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany jest udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości, zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na nowe wolnego od wad lub uzupełnienia braków w terminie 4 dni od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych – Paweł Gołębiowski tel.: 48 345 34 17,
e-mail: p.golebiowski@mazowiecka.policja.gov.pl
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52
e-mail: s.majkusiak@mazowiecka.policja.gov.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy/dojazdu do miejsca wykonania usługi, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw/usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu.
8) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń z tytułu reklamacji pisemnie na adres siedziby firmy lub nr tel./fax/e-mail wskazany w ofercie.
9) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-04-03
15:40:29
|
Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
na
podstawie
art.
4
pkt.
8
ustawy
Pzp
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
8
ofert: 1. NIVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA 2. EXTREME PC,MAREK BUDNY, RADOSŁAW JANICKI,SPÓŁKA CYWILNA 3. NUBLA Mateusz Metzger 4. FORTI KRZYSZTOF JUREK 5. MULTI-ELEKTRONIK IWONA I JANUSZ DULAS S.C. 6. COMPLEX KATARZYNA STEFANOWSKA 7. Systemy komputerowe LIMES 8. Proxima Tomasz Guzy Po dokonaniu badania i oceny złożonych w/w ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Systemy Komputerowe LIMES Krzysztof Gawroński, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Wartość oferty: 98,40 zł brutto Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego i w oparciu o określone kryterium wyboru jakim była cena: 100% okazała się najkorzystniejsza. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
