Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 06:42:55
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 908136
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 908136 : IKI.7011.4.2024.OS Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałej dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia w celu zlecenia usług projektowych na potrzeby realizacji zadania „Rozbudowa basenu LAGUNA w Jastrzębiu-Zdroju”

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Olga Szulik
    • Organizacja
      Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
    • Oddział
      Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-03-28 11:13:00
    • Składania
      2024-04-26 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-04-26 14:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 26.04.2024 do godz. 14.00.

    Oferty należy składać jako dokumenty podpisane elektronicznie.

    W przypadku braku podpisu elektronicznego w celu potwierdzenia ważności oferty Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia oryginału dokumentów w terminie jednostronnie wskazanym przez Zamawiającego.


    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    UWAGA:

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy z wybranym wykonawcą bez podania przyczyny.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieznacznych korekt do wzoru umowy (nie mających wpływu na termin realizacji, zakres obowiązków stron oraz cenę umowną) przed podpisaniem umowy po uprzednim poinformowaniu wybranego wykonawcy.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    mapka.pdf pdf 3555.56
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf pdf 1042.61
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    protokół_przekazania.pdf pdf 386.87
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    protokół_zdawczo_odbiorczy.pdf pdf 389.86
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    Wzór_Umowy.pdf pdf 918.83
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    zaproszenie.pdf pdf 643.01
    2024-03-28 11:13:00
    Postępowanie
    Oświadczenie_projektanta.pdf pdf 525.84
    2024-03-28 11:13:00
    Kryterium
    wykaz_osób.pdf pdf 414.02
    2024-03-28 11:13:00
    Kryterium
    unieważnienie.pdf pdf 112.8
    2024-04-23 12:19:36
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-04-23 12:19:43
    Olga Szulik Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W oparciu o zapis "Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny" informuję, że postępowanie zostało unieważnione.

    Załączniki

    • unieważnienie.pdf
    2024-04-22 07:46:10
    Olga Szulik Szanowni Państwo,
    w związku ze zgłoszonymi problemami technicznymi Zamawiający wydłuża termin na złożenie oferty do dnia 26.04.2024 r. do godz. 14.00

    2024-04-04 12:11:48
    Olga Szulik
    Zamawiający informuje, że termin złożenia ofert został wydłużony do dnia 22.04.2024 r.

    2024-04-02 09:22:17
    Olga Szulik Szanowni Państwo,
    poniżej odpowiedzi na zadane przez potencjalnego oferenta pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
    Pytanie nr 1:
    Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy z uwagi na rodzaj zamówienia inwentaryzacja terenu będzie dotyczyła wyłącznie nadziemnych obiektów budowlanych czy również urządzeń, sieci i instalacji podziemnych?

    ODPOWIEDŹ:
    Inwentaryzację należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było uwzględnienie w koncepcji zagospodarowania terenu wszystkich aspektów związanych z obecnością ujawnionych w terenie elementów istniejącego zagospodarowania oraz infrastruktury podziemnej (np. studnie, szafki przyłączeniowe itp.). Zamawiający przypomina, ze w zakres zamówienia wchodzi również pozyskanie mapy do celów projektowych oraz uzgodnień z gestorami sieci.

    Pytanie nr 2:
    Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zakres inwentaryzacji budynku dotyczy wyłącznie pomieszczeń, przegród zewnętrznych i wewnętrznych budynku, czy ma dotyczyć również instalacji obiektu w celu późniejszego wykorzystania przy projekcie rozbudowy?

    ODPOWIEDŹ:
    Inwentaryzację instalacji należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było prawidłowe wykonanie koncepcji rozbudowy obiektu z uwzględnieniem ujawnionych elementów instalacji w budynku, w tym m.in. zaprojektowanie lokalizacji pomieszczeń technicznych, pomieszczeń przyłączy itp.

    Pytanie nr 3:
    Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zamawiający posiada wiedzę odnośnie kubatury lub powierzchni istniejącego budynku, który ma zostać poddany rozbudowie celem oszacowania zakresu inwentaryzacji?

    ODPOWIEDŹ:
    Kubatura pływalni: 16 088,0 m3
    Powierzchnia użytkowa: 2 246,26 m2

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Kwota za wykonanie całości usługi Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Wykonanie I Etapu Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia- I etap- 30% ceny ofertowej 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Wykonanie II Etapu Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia- II etap- 70% ceny ofertowej 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2414 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Płatność z budżetu roku 2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Zgodnie z wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Zapoznanie się z dokumentami załączonymi do zapytania ofertowego - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania oraz odpowiedziami na zapytania potencjalnych wykonawców i nie wnosi do nich zastrzeżeń. Proszę o potwierdzenie wpisując "Akceptuję". 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Wskazanie osoby pełniącej funkcję projektanta - Wykonawca wskaże osobę pełniącą funkcję projektanta poprzez wypełnienie załączonego wykazu oraz dostarczenie wraz z wykazem kopii uprawnień projektanta wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby zawodowej oraz oświadczeniem projektanta o przyjęciu obowiązków

    Oświadczenie_projekt [...].pdf

    wykaz_osób.pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    981

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć