- Strona główna
- Postępowanie ID 102735
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 102735 :
,,Zakup sprzętu aktywnego sieci LAN dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - 107/L/17
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Łyżwiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-11-03 12:33:45
-
Składania2017-11-08 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) na zamówienie pn.:
,,Zakup sprzętu aktywnego sieci LAN dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego– zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) Załącznik nr 1”– Rej 107/L/17
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 30.11.2017 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2,
Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę
się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.
• Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej
• w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona
przez notariusza ,,za zgodność z oryginałem”.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty !.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Tomasz Lachowski tel: 48 345 34 25;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) na zamówienie pn.:
,,Zakup sprzętu aktywnego sieci LAN dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego– zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) Załącznik nr 1”– Rej 107/L/17
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 30.11.2017 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2,
Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę
się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.
• Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej
• w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona
przez notariusza ,,za zgodność z oryginałem”.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty !.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Tomasz Lachowski tel: 48 345 34 25;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-11-03
12:43:31
|
Paweł Łyżwiński | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błędna ilość |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
