- Strona główna
- Postępowanie ID 1074752
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1074752 :
Konserwacja systemów: monitoringu wizyjnego, systemu ppoż., systemów kontroli dostępu i sygnalizacji włamania w budynkach Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, przy ul. Nowy Rynek 10 i 12.
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Góralski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-10 10:11:00
-
Składania2025-03-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Konserwacja systemów: monitoringu wizyjnego, systemu ppoż., systemów kontroli dostępu i sygnalizacji włamania w budynkach Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, przy ul. Nowy Rynek 10 i 12.
Szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych:
· systemu przeciwpożarowego SSP:
◦ Sprawdzanie odliczenie czasów T1 i T2 (na potwierdzenie i sprawdzenie sytuacji)
◦ Sprawdzanie czujek w trybie pracy centrali „bez obsługi”
◦ Sprawdzanie ROP w trybie pracy centrali „bez obsługi”
◦ Sprawdzanie przełączenia trybów pracy: z/bez obsługi
◦ Sprawdzanie uaktywnienia sygnalizatorów
◦ Uaktywnienie przekaźników wyjściowych
◦ Sprawdzanie „wyłączenia” na wszystkich używanych przekaźnikach
◦ Wykonanie testów akumulatorów
◦ Sprawdzanie zawartości pamięci zdarzeń i liczników alarmów
◦ Sprawdzanie czasu i daty systemowej
· telewizji przemysłowej CCTV:
◦ Sprawdzenie wyjścia/wejścia dzielnika obrazu,
◦ Sprawdzenie ostrości obiektywów,
◦ Sprawdzenie poprawności nagrywania,
◦ Sprawdzenie kompletności instalacji lokalnej (stanu technicznego),
◦ Sprawdzenie i czyszczenie urządzeń eksploatacyjnych,
◦ Sprawdzenie jakości odbieranego sygnału telewizji przemysłowej,
· sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN):
◦ Sprawdzenie wyjścia sygnałów alarmowych,
◦ Sprawdzenie sprawności czujników,
◦ Sprawdzenie stanu akumulatora, sprawdzenie napięcia,
◦ Sprawdzenie doładowywania akumulatora z centralki,
◦ Sprawdzenie kompletności instalacji lokalnej,
· kontroli dostępu (KD):
◦ sprawdzenie sprawności czytników,
◦ Sprawdzenie stanu akumulatora, sprawdzenie napięcia,
◦ Sprawdzenie doładowywania akumulatora z centralki,
◦ Sprawdzenie kompletności instalacji lokalnej,
◦ Sprawdzenie integralności bazy danych.
Szczegółowy wykaz urządzeń ujęty jest w załączniku nr 1
Wymaganie stawiane Wykonawcy:
1.1 Pracownik wykonujący konserwację systemu SSP musi posiadać świadectwo ukończenia szkolenia nt. Rozproszonego Systemu Sygnalizacji Pożarowej Polon 6000 wydane przez firmę POLON-ALFA S.A. oraz zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
1.2 Pracownik wykonujący konserwację systemu CCTV (telewizji przemysłowej) musi posiadać aktualny certyfikat w zakresie konfigurowania, uruchamiania oraz serwisowania Sytemu Telewizji Dozorowej VDG Sense firmy TKH Security na poziomie zawansowanym oraz zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
1.3 Pracownik wykonujący konserwację systemu SSWiN (alarmowego) musi posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
1.4 Firma musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę nie niższą niż 250 tys. zł
1.5 Brak możliwości realizacji umowy z wykorzystaniem podwykonawców.
Termin realizacji zamówienia: od 01 kwietnia 2025r. do 31marca 2026r.
Umowa obejmuje w sumie 4 przeglądy kwartalne (3 w 2025r. i 1 w 2026r.)
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez sądy prawidłowo wystawionej faktury.
Oferta musi zawierać wszelkie koszty związane z: dojazdem,
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32 53 185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-14
13:33:01
|
Robert Góralski |
W
załączeniu
udostępniam
protokół
z
postępowania.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
