Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 03:58:10
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1079175
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1079175 : DKW.2233.138.2025 Remont toalety z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Katarzyna Pieniacha
    • Organizacja
      Areszt Śledczy w Grójcu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-17 13:03:00
    • Składania
      2025-03-24 08:30:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-24 08:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


    W przypadku pytań: 

    - proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy, która będzie określać opis przedmiotu zamówienia wraz z montażem itp.  

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


    1. Wymagania i specyfikacja:

    1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

    2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia.

    3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

    4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

    5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

    6. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko oraz zamontowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego.

    7. Warunki płatności: płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia.

    8. Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni.

    9. Naprawa gwarancyjna w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia.

    10. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesięcy.

    11. Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę wykonawcy.

    12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

    13. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu remontu, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni pracy administracji w godz. 10.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu, pisząc na adres e-mail: as_grojec@sw.gov.pl.

    14. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.

    15. Cena może być tylko jedna i musi zawierać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

    16. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, równa i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę).

    17. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Umowa 2025.docx docx 21.53
    2025-03-17 13:03:00
    Postępowanie
    RODO do zamówień publicznych.doc doc 54
    2025-03-17 13:03:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-27 12:36:54
    Katarzyna Pieniacha Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na remont toalety z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami.. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: BEST COMPLEX Beata Staniszewska, ul. Stefana Żeromskiego 94, lok. 316, 26-600 Radom. Wartość zamówienia wynosi 17.994,90 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 remont toalety z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami 1. Zakres prac objętych ofertą: - Skucie płytek podłogowych: 4,5m2; - Skucie płytek ściennych: 17m2; - Ułożenie płytek podłogowych 60x60cm wraz z fugowaniem : 4,5m2; - Ułożenie płytek ściennych 25x60cm wraz z fugowaniem: 17m2; - Pokrycie ścian powłoką malarską: 10m2; - Pokrycie sufitu powłoką malarska: 3,4m2; - Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą min. 90cm ; - Wymiana oświetlenia; - Montaż armatury dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi tj.: umywalka, sedes, bateria łokciowa, poręcz sztywna oraz składana zamontowana przy sedesie, poręcz sztywna oraz składana zamontowana przy umywalce; -Montaż dzwonka/alarmu/domofonu umożliwiającego wezwanie pomocy 2.Wymagany okres gwarancji na wszystkie elementy min. 24 miesiące, naprawa gwarancyjna w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia. 3. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu remontu, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni pracy administracji w godz. 10.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu, pisząc na adres e-mail: as_grojec@sw.gov.pl. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Usługa będzie realizowana w Areszcie Śledczym w Grójcu, ul. Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec w terminie do 30.06.2025 r. od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Wizja lokalna. - Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin. Wizji należy dokonać w obecności pracownika Aresztu Śledczego w Grójcu w dni pracy administracji w godz. 10.00 - 14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. W przypadku braku wizji lokalnej zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za źle oszacowaną ofertę Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Gwarancja na wszystkie prace, dostarczone materiały i urządzenia. - Naprawa gwarancyjna w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Odpowiedzialność za szkody - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Warunki udziału w postępowaniu - Wraz z ofertą należy przedłożyć: Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę wpisać "Nie podlegam wykluczeniu" lub "Podlegam wykluczeniu". 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    271
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć