- Strona główna
- Postępowanie ID 1100090
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100090 :
Zapytanie ofertowe o cenę Przeprowadzenia (wykonania) kontroli okresowych budynków zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 (przegląd roczny) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), dalej prawo budowlane, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, tj.: 1. budynku administracji publicznej położnego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5-7, 2. budynku administracji publicznej usytuowanego w Świdnicy przy ul. Parkowej 2.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Nocuń-Jurek
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-24 09:17:00
-
Składania2025-04-30 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości poniżej 10.000 zł netto zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi i proszę o złożenie oferty dotyczącej: Przeprowadzenia (wykonania) kontroli okresowych budynków zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 (przegląd roczny) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), dalej prawo budowlane, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, tj.:
1. budynku administracji publicznej położnego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5-7,
2. budynku administracji publicznej usytuowanego w Świdnicy przy ul. Parkowej 2.
(CPV 71.35.61.00-9 – usługi kontroli technicznej)
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest sprawdzenie stanu technicznego budynków poprzez przeprowadzenie (wykonanie) kontroli okresowych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, tj.:
- budynku administracji publicznej położonego w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5-7,
- budynku administracji publicznej, usytuowanego w Świdnicy przy ul. Parkowej 2 (drugie wejście od ul. Saperów)
zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 (przegląd roczny) Prawa budowlanego.
Wykonawca zagwarantuje, że kontrole będą dokonane przez osoby posiadające uprawnienia zgodnie z art. 62 ust. 4 – 6a ustawy Prawo budowlane.
W budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy wykonawca, oprócz ustawowo wymaganych elementów przeglądu okresowego, dokona sprawdzenia poprawności działania instalacji przeciwpożarowej w zakresie automatycznego systemu oddymiania klatek schodowych, automatycznego systemu ogrzewania pasów rynien nad wejściami do budynku oraz masztów flagowych znajdujących się przed budynkiem urzędu.
Wykonawcę obowiązuje sporządzenie protokołu z przeglądu okresowego stanu technicznego obiektu budowlanego na piśmie w 2 egzemplarzach oraz terminowe wykonanie obowiązków wynikających art. 62b prawa budowlanego, tj. wpis w książce obiektu budowlanego o kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego, instalacji i przewodów.
Zamawiający podaje podstawowe dane techniczne obiektów objętych zamówieniem, powzięte z książki obiektu budowlanego (dane wymagają weryfikacji przez oferenta).
W celu oszacowania oferty zaleca się oględziny przedmiotowych obiektów.
|
Budynek przy ul. M Skłodowskiej-Curie 5-7 |
Budynek przy ul. Parkowej 2 |
Pow. zabudowy |
1.152,00 m2 |
622,44 m2 |
Pow. całkowita |
brak danych |
1.786,60 m2 |
Kubatura |
16.376,00 m3 |
7.249,67 m3 |
Ilość kondygnacji |
4 (w tym piwnice) – nie wliczono strychu i schronu |
4 (w tym piwnice) – nie wliczono strychu |
System ogrzewczy |
z sieci miejskiej |
z sieci miejskiej |
System klimatyzacji |
Tak |
Nie |
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 21 maja 2025 roku.
IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica .
V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V.3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 30 kwietnia 2025 r. do godziny 10.00.
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową – ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca odbywać się będą w złotych polskich.
IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
9. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Oferta cenowa,
2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
3. Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna.</el:miejscowosc></el:adresat>
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
