- Strona główna
- Postępowanie ID 1105342
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1105342 :
DKw.2233.235.2025 Usługa prania odzieży i bielizny należącej do Aresztu.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Pieniacha
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-07 09:07:00
-
Składania2025-05-16 08:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-16 08:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z
ofertą należy przedłożyć:
1.1.1
Oświadczenie RODO.
1.2 Z wybranym
wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca
wymagania zamawiającego oraz ofertę
Wykonawcy.
1.3 Wszelkie
koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca
oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich
zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.5 Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
1.6 Oferta musi
być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy
złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.7 Wykonawca
jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana
jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne
jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz
innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10 Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany ilości pranych przedmiotów w ramach kwoty wartości
zamówienia określonej w umowie.
1.11 Pranie ma być odbierane i dostarczane
przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.
1.12 Warunki płatności: Rozliczanie będzie
następować w cyklu miesięcznym po zrealizowaniu usługi, przelewem w terminie 30
dni od daty przyjęcia faktury.
1.13 Pranie będzie odbierane od Zamawiającego
jeden raz w tygodniu w dzień roboczy odpowiednio: pranie będzie odbierane z
dwóch lokalizacji t.j. Grójec, ul. Armii Krajowej 21 05-600 Grójec - we wtorek oraz Stawiszyn 31, 26-800
Białobrzeg. – we wtorek w godzinach:
9:00-12:00.
1.14 Odbiór przez Wykonawcę do prania brudnego asortymentu pralniczego oraz
wydawanie Zamawiającemu asortymentu pralniczego po wykonaniu usługi odbywać się
będzie na podstawie dokumentu zdawczo-odbiorczego - wzór dokumentu stanowi Załącznik
nr 1
1.15 W przypadku, gdy termin odbioru brudnej bielizny/odzieży przypada w
dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór bielizny/odzieży nastąpi w pierwszym dniu
roboczym przypadającym po tym dniu. Jeżeli okres dni ustawowo wolnych od pracy
jest dłuższy niż 48 godzin, termin wykonania usługi będzie uzgadniany z
Wykonawcą indywidualnie.
1.16 Środki transportu brudnej i czystej
bielizny winny być oddzielone lub posiadać szczelną i podzieloną komorę
załadunkową, tak aby bielizna czysta nie miała możliwości
jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną.
1.17 Czysta bielizna/odzież będzie dostarczana
posegregowana asortymentowo w opakowaniach – przeźroczystych workach lub innych
opakowaniach umożliwiających rodzajowy odbiór asortymentu bez konieczności
otwierania opakowania.
1.18 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za
asortyment pralniczy przekazany do prania od momentu jego odbioru od
Zamawiającego do momentu jego wydania Zamawiającemu.
1.19 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
zagubienie lub uszkodzenie mechaniczne asortymentu pralniczego przekazanego do
prania, powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy.
1.20 Za wyprany asortyment pralniczy uważa się
asortyment, który jest:
1. Czysty, bez plam pierwotnych i plam
wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania.
2. Wyprany z zastosowaniem środków
dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny – wymienione środki nie mogą wywoływać
podrażnień skóry i odczynów alergicznych.
3. Z zachowaniem naturalnej barwy i struktury
materiału, bez zapachów obcych.
4. Wyprasowany
5. Usługa dezynfekcji poszczególnego
asortymentu będzie zlecana wg. potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy,
przyszycia guzików, łatanie, zszywanie rozdarć, zakup i wymiana zamków
błyskawicznych jeżeli uszkodzenie asortymentu nastąpi z winy wykonawcy i nie
pozwala na dalsze użytkowanie bielizny/odzieży. Wykonawca ponosi koszty
związane z jej odkupieniem.
1.21
Zamawiający wymaga dysponowania pralnią spełniającą wymogi
Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz.U. z 2000 nr 40. poz. 469 z późn. zm.) w
sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach.
1.22
Środki piorące, dezynfekujące płuczące stosowane przez Wykonawcę muszą
posiadać Atest P ZH, certyfikat CE, ponadto muszą spełniać wymogi ustawy z dnia
09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U.. z 2018 r. poz. 2231 z późn. zm.)
gwarantujących właściwą jakość prania, nie powodujących przyśpieszonego zużycia
bielizny i odzieży oraz posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Wykonawca
przekaże na żądanie Zamawiającemu wykaz środków piorących i dezynfekujących,
które będzie stosował przy realizacji zamówienia.
1.23
Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za
wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami
sanitarnymi wobec organów kontrolnych.
1.24
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie
na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi.
1.25
Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku
nieprawidłowego wykonania usługi (nieodpłatnie).
1.26
Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu, do Zamawiającego przedmiotów
pozostawionych lub zagubionych w pościeli lub odzieży.
1.27
Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w
wyniku realizowania przedmiotu zamówienia.
1.28
W przypadku awarii lub zdarzeń losowych, których nie dało się
przewidzieć, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałych
trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi oraz zabezpieczy
prawidłowe wykonanie usługi na własny koszt przez inny podmiot wykonujący takie
usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie usługi przez
podmiot trzeci.
1.29 98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6
– Usługi odbierania prania
98315000-4
– Usługi prasowania
98393000-4-
Usługi krawieckie
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-19
14:53:02
|
Katarzyna Pieniacha | Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługi prania odzieży i bielizny należącej do Aresztu. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: ARCA LAUNDRY Sp. z o. o., ul. GRZYBOWSKA 87, 00-844 WARSZAWA . Wartość zamówienia wynosi 92.988,00 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
