Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 20:14:47
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 936790
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 936790 : DOA.202.1.2024.269; 325 Remont pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Paweł Grześkowiak
    • Organizacja
      Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-06-05 15:14:00
    • Składania
      2024-06-14 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-06-14 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,

    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

    Remoncie pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. przy ul. Ognik 20A w Poznaniu

    Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: - malowanie ścian i sufitów,

    - demontażu fragmentu instalacji elektrycznej wraz z montażem elementów sieci teleinformatycznej

    - wymiana powierzchni podłóg Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

    WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    PPU - Ognik 20A - adaptacji Front Office + malowanie MI 10-05-2024 + III część zamówienia.pdf pdf 134.24
    2024-06-05 15:14:00
    Postępowanie
    Ognik 20A - część I zamówinia.pdf pdf 269.67
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    1. Przedmiar - część I zamówienia - prace elektryczne.pdf pdf 547.66
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    2. Przedmiar - część I zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 605.8
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    Ognik 20A - część II zamówienia.pdf pdf 329.67
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    3. Przedmiar - część II zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 236.83
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    Ognik 20A - część III zamówienia.pdf pdf 284.97
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    4. Przedmiar - część III zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 101.65
    2024-06-05 15:14:00
    Przedmiot zamówienia
    WYKAZ ROBÓT.docx docx 12.86
    2024-06-05 15:14:00
    Kryterium
    POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI.pdf pdf 66.26
    2024-06-05 15:14:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-06-20 10:31:02
    Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie (zamknięcie postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej).
    2024-06-11 15:03:20
    Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w dniu 11 czerwca za pośrednictwem Platformy zakupowej wpłynęły następujące pytania:

    1. proszę o informacje kiedy można wykonać wizję lokalną ?
    2. Czy zamawiający zamierza dołaczyć SWZ ?

    Wyjaśnienia:
    ad. 1
    Zgodnie z informacją zawartą w opisie warunku "wizja lokalna", Zamawiający informuje, że w celu przeprowadzenia wizji należy skontaktować się z Zamawiającym pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
    W przypadku wiadomości poprzez Platformę zakupowa proszę o propozycję terminową wizji ze strony Wykonawcy oraz o pozostawienie telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia terminu.
    Terminy wizji są indywidualnie uzgadniane z zainteresowanymi Wykonawcami.

    ad. 2
    Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin wewnętrzny, a szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. Z uwagi na powyższe opis zamówienia określony został poprzez Projektowane postanowienia umowy, przedmiary oraz kryteria i warunki udziału w postępowaniu zdefiniowane w formularzu na Platformie zakupowej.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Część I zamówienia - adaptacja pomieszczenia (malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wraz z pracami elektrycznymi) Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

    Ognik 20A - część I [...].pdf

    1. Przedmiar - część [...].pdf

    2. Przedmiar - część [...].pdf

    1 robota budowlana - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Część II zamówienia - malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

    Ognik 20A - część II [...].pdf

    3. Przedmiar - część [...].pdf

    1 robota budowlana - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Część III zamówienia - malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

    Ognik 20A - część II [...].pdf

    4. Przedmiar - część [...].pdf

    1 robota budowlana - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - zgodnie z załączonym Projektem postanowień umownych. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok: "Zapoznaliśmy się" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Projektowane postanowienia umowy - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych postanowień umownych wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Wizja lokalna - Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego, których remont stanowi przedmiot zamówienia. W celu umówienia się na wizję prosimy o kontakt pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty potwierdzenia dokonania wizji zgodnie z załączonym formularzem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    POTWIERDZENIE PRZEPR [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania Wykonawca wykonał przynajmniej TRZY roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda. W celu wykazania spełnienia tego warunku proszę o dołączenie "Wykazu usług" w oparciu o załączony formularz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały zrealizowane (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    WYKAZ ROBÓT.docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Referencje - W celu wykazania, że roboty wyszczególnione w "Wykazie robót" w kryterium "Doświadczenie" została wykonana należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były realizowane, że roboty zostały zrealizowane należycie. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy roboty wyszczególniona w Wykazie były wykonane na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Polisa OC - Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W celu udokumentowania spełnienia warunku proszę dołączyć dokument potwierdzający zawarcie Umowy ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    570
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć