- Strona główna
- Postępowanie ID 1010692
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1010692 :
WIM 271.2.88.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) modernizacji schodów wraz z przebudową murków oporowych w parku gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Bydgoszczy
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-04 14:37:00
-
Składania2024-11-13 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.88.2024 z dnia 31.10.2024r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 t.j.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) modernizacji schodów wraz z przebudową murków oporowych w parku gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Bydgoszczy (dz. nr 145, 144/5, 77/6, 77/4, 76/14, 67/23, 63/3, 62/10, 61/6, 60/5, 59/5, 58/8, 58/11, 57/8, 56/5, 56/6, 144/12, 89, 144/10 obr.96),
w ramach zadania pn.: „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje”.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje i wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia, przy wykonywaniu którego należy uwzględnić:
* na etapie opracowywania dokumentacji projektowej zapewnienie przez Wykonawcę bieżącej konsultacji i monitoringu przyrodników w zakresie projektowanych rozwiązań w aspekcie ochrony przyrody na obszarze parku objętego opracowaniem,
* obowiązek organizowania narad przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego – Wydziału Inwestycji Miasta UMB (WIM) i prezentacje opracowań – w ilości wynikającej z potrzeb,
* z chwilą przystąpienia do realizacji robót budowlanych w przewidywanym terminie ich zakończenia do końca 2026r. – z wykonawcą dokumentacji projektowo-kosztorysowej zostanie zawarta stosowna umowa w przedmiocie sprawowania nadzoru autorskiego na niżej wymienionych warunkach:
a) obowiązek uczestnictwa w cotygodniowych naradach koordynacyjnych przez okres realizacji robót budowlanych, jeśli taka potrzeba wystąpi,
b) wynagrodzenie Wykonawcy (jednostki projektowania): kwota odpowiadająca 10% wartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
c) przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: grudzień 2026r.
4. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia – zagospodarowanie terenu w zakresie budowy lub przebudowy schodów na otwartej przestrzeni publicznej (parki, bulwary, skwery, place miejskie, ogrody o pow. min. 1,0 ha).
5. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) wyciąg z mpzp „Szwederowo- Stroma” Uchwała Nr XLIX/734/09 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 24 czerwca 2009 r. oraz „Śródmieście Grudziądzka” Uchwała Nr.VIII/69/07 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 28 lutego 2007r. – cz. graficzna i opisowa (pełna treść WWW.mpu.bydgoszcz.pl > plany miejscowe > obowiązujące > lp. 59 > Nr planu 115 i lp. 62 > Nr planu 118),
3) mapa zasadnicza informacyjna,
4) wzór umowy.
5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
6) Wykaz wykonanych usług,
7) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom,
8) zdjęcia terenu – 9 ujęć,
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert:
7.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
7.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 10 m-cy od daty zawarcia umowy, w tym:
1) koncepcja programowo-przestrzenna, – 2 m-ce od daty zawarcia umowy
2) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej
decyzji administracyjnej: 7 m-cy od daty zawarcia umowy,
3) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, w tym wielobranżowy projekt wykonawczy: 10 m-cy od daty zawarcia umowy.
9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Arkadiusz Lewandowski, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 58 653,
Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437.
10. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 13.11.2024r. o godz. 11.00.
11. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 4),
2) wykaz wykonanych usług (zał. nr 5),
3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 5) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniom (zał. nr 6).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
14. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 31.10.2024 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-19
11:03:21
|
Justyna Pabian |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
