- Strona główna
- Postępowanie ID 1095531
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1095531 :
RZPiFZ.271.8.2025.MA Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
Wystawiający
-
UżytkownikMarzena Angielczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-16 12:13:00
-
Składania2025-05-07 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-07 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-07
12:34:10
|
Marzena Angielczyk |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320),
Zamawiający
udostępnia
informacje
o
złożonych
ofertach.
Załączniki |
2025-05-07
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
922
139,20
zł
brutto,
w
tym:
część nr 1 - 49 532,00 zł brutto część nr 2- 138 366,00 zł brutto część nr 3 - 73 000,00 zł brutto część nr 4 - 138 301,20 zł brutto część nr 5 - 128 204,00 zł brutto część nr 6 - 110 000,00 zł brutto część nr 7 - 206 901,00 zł brutto część nr 8 - 17 835,00 zł brutto część nr 9 - 20 000,00 zł brutto część nr 10 - 20 000,00 zł brutto część nr 11- 20 000,00 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
